Suratthani - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Maartje Spijkers - WaarBenJij.nu Suratthani - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Maartje Spijkers - WaarBenJij.nu

Suratthani

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg Maartje

18 Februari 2018 | Thailand, Surat Thani

Hoii Allemaal!

Een heel klein verslagje!

Zaterdag 10 februari. Om 6u werd ik in Hanoi opgehaald door de taxi. Tegen 7u was ik op de AirPort waar ik overal makkelijk en snel doorheen ging. Zelfs met m’n 12 kilo kwam ik er doorheen haha! Na twee uurtjes was ik in Bangkok waar ik alles weer opnieuw in moest checken omdat ik van Bangkok naar Suratthani een andere maatschappij had. Ik had maar n uurke voordat ik weer moest boarden en het was mega druk en lekker hectisch. Uiteindelijk wel gered. Tegen 14.30u stond ik op Suratthani AirPort buiten met m’n bagage. Busje in om naar Suratthani city te gaan, daar nog n tuk tuk en rond 16u was ik bij mijn hostel. Helemaal niet lekker, beetje ziekjes. Waarschijnlijk door de klap van de warmte en de hectiek en alles. Heel de avond ziekjes geweest dus ik was heel blij met mijn privé kamer en tweepersoonsbed. Voor t eerst weer na Bangkok haha. Heerlijk.

Zondag 11 februari. Om 8.30u had de eigenaar van het hostel mij naar de pier gebracht. Om 9u zou de boot vertrekken richting Koh Tao... eindelijkkk! Ik was nog niet helemaal fit maar had er wel super veel zin in! Op de boot lekker op het dek gezeten, zonnetje, frisse lucht. Daar een Nederlands stel van begin twintig leren kennen die ook gingen duiken bij Ban’s Diving Resort. Wel leuk! Lotte zou ik pas ‘s avonds zien bij het resort want die vloog pas zondag en had de middagboot.

Rond 15u was ik bij het resort. Inchecken en richting mijn kamer! Om 17.30u moest ik me weer melden om met m’n duikcursus te beginnen. Daar zal ik uitgebreid over vertellen in mijn volgende verslag!

Liefs Maart

  • 18 Februari 2018 - 10:26

    Mutti:

    Dat was effe afzien hè Maart, die dag.... Snel vergeten daarna ;) xx

  • 18 Februari 2018 - 11:06

    Susan:

    Succes met duiken.... en vergeet niet om er hier en zeker onder water van te genieten

  • 18 Februari 2018 - 15:31

    Yvonne:

    Hoi Maartje,wat 'n gezellige verhalen allemaal! Ik kende ze natuurlijk wel van de apps maar zo lekker uitgebreid is tóch weer anders! We kwamen vanmorgen van 't Kapelconcert en papa en mama zwaaiden al van verre,die zaten buiten op 't terras van Flanders en we hebben gezellig samen koffie gedronken! Heb je de foto al gezien? Nu ben ik de servieskast aan 't
    poetsen,door de week heb ik geen tijd,ha ha! Maartje we zitten af te tellen,maar daar moet jij niet aan denken,gewoon jouw 2 1/2 week volmaken met lekker genieten!!!!

  • 18 Februari 2018 - 22:16

    Lucie:

    Die reis maar snel vergeten Maartje. Er staat je nu weer een nieuw avontuur te wachten. Gaaf maar ook spannend. Succes.

  • 19 Februari 2018 - 14:32

    Ans:

    Hoi Maartje, Mijn computer heeft het even niet gedaan. Maar ik ben weer bij. Super allemaal. Niet ziek worden en zeker niet voordat je gaat duiken. Duiken is zo super, de onderwaterwereld is geweldig. Geniet ervan en ben heel benieuwd hoe het je vergaat en wat je van vindt. Geniet ervan en tot snel.
    Succes

  • 24 Februari 2018 - 19:10

    Buuv:

    nog even genieten van al het moois en alle leuke mensen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Surat Thani

Maartje

Hoii lieve vrienden en familie, Via deze pagina zal ik jullie op de hoogte houden van mijn reis door Azië! Liefs Maartje

Actief sinds 29 Nov. 2017
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 11330

Voorgaande reizen:

06 December 2017 - 07 Maart 2018

Thailand, Laos, Cambodja & Vietnam

Landen bezocht: