Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Riel, Nederland van Maartje Spijkers - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Riel, Nederland van Maartje Spijkers - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg Maartje

05 December 2017 | Nederland, Riel

Hoi Allemaal!

Even een testberichtje of dat jullie allemaal een mailtje krijgen als ik een reisverslag schrijf en of jullie deze dan ook kunnen lezen!

Vandaag ga ik nog even besteden aan het pakken van m'n backpack wat nog niet echt vlekkeloos gaat haha! Nog één nachtje slapen in mijn heerlijke tweepersoonsbed mét dik matras. En dan morgen met pap en mam richting Dusseldorf, vanuit daar ga ik rond 14.30u de lucht in, op naar een mooi leerzaam avontuur!

Ik houd jullie via hier af en toe op de hoogte!

Heel veel liefs en ik zie jullie weer in de lente :)

• 05 December 2017 - 12:07

Lieke:

Lieve liefste Maartje

Bijna zover!
    Wat een avontuur, wat een super uitdaging!
    Nou meid, nog 1 nachtje slapen, nie zenuwlappig zijn gewoon er voor gaan! Bevalt het je niet, dan kom maar lekker terug.
    En blijf je daar, breng dan een boel foto’s, ladingen verhalen en je big smile

• 05 December 2017 - 12:16

Peter Jansen:

Heel veel plezier de komende maanden. Geniet ervan. Als je terug bent doen we weer zo'n feestje net als zaterdag

• 05 December 2017 - 12:18

Yvonne:

Lief Maartje,alles is al gezegd tegen jou,maar nógmaals,geniet van alles en ben voorzichtig!
    Je bent constant in onze gedachten dus.......dichbij! Dikke kussen van ons,O&O.

• 05 December 2017 - 12:52

Mutti:

• 05 December 2017 - 13:06

Susan:

Lieve Maartje,
    Succes met de laatste inpak perikelen en dan op naar je volgende stap! Super gaaf....
    Vooral veel plezier en natuurlijk ook succes!
    Toi toi toi

• 05 December 2017 - 13:17

Hester:

Lieve Maaartje,
    Heb je nou nog die tas niet ingepakt? Haha, lastig hè... Doe die korte broek nou maar gewoon joh. En laat dat jurkje maar zitten. Ga je missen! Geniet! X

• 05 December 2017 - 13:43

Tante Daan:

Lieve schat, toitoitoi met de laatste loodjes. Voor morgen een goede reis. Let goed op jezelf maar geniet, ontmoet, ontplooi, absorbeer etc. En je weet het hè, ❤ tot de maan en terug!

• 05 December 2017 - 13:53

Tante Juutje:

Lieve Appeltaartje,
    Ga ongelooflijk genieten van deze reis!!
    Maar dat gaat helemaal lukken, dat weten we zeker!!!
    Heel leuk om zo op de hoogte te blijven van jouw avonturen!
    Dikke knuffels!

• 05 December 2017 - 16:11

Huub Jacobs:

Hee Maartje,

Nou, het is bijna zover, je backpack avontuur!
    We wensen je een heel goede reis en geniet van al het moois dat je tegen gaat komen.

heel veel groeten
    Ingrid, Huub, Anouk en Alex

• 05 December 2017 - 16:25

Suus:

Lieve maartje,
    Heel veel plezier en geniet van alles.
    Wij letten wel een beetje op pap en mam

• 05 December 2017 - 18:29

Renate:

Ha lieve Maartje,

Wat spannend en wat gaaf om je op deze manier te volgen. Slaap lekker vannacht en geniet intens van alles wat je mee gaat maken.
    Liefs
    Renate