Van Bangkok terug naar het mooie Riel - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maartje Spijkers - WaarBenJij.nu Van Bangkok terug naar het mooie Riel - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maartje Spijkers - WaarBenJij.nu

Van Bangkok terug naar het mooie Riel

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg Maartje

08 Maart 2018 | Thailand, Bangkok

Lieve Allemaal!

Maandag 5 maart. Na een lange reis, nachtboot en minivan, kwam ik rond 13.30u aan bij mijn hotel in Bangkok. Ik had maar een nachtje daar dus ik had even een hotel geboekt met zwembad. Lekker privé kamertje. Op zich wel redelijk geslapen op de boot en in de bus maar alsnog doodmoe. Even lekker gaan chillen op m’n kamer en daarna bij het zwembad.

Om 17u met Floor afgesproken die ik ken van Koh Tao. Zij had ook haar laatste daagjes in Bangkok en zou ook 7 maart vliegen. Wel even leuk om elkaar weer te zien! En tijdens een drankje op Khaosan Road kwamen Cas en Inge aangelopen, ook van Koh Tao die bij Floor in het groepje zaten, super gezellig. Met z’n vieren nog even een biertje gedronken! Daarna gingen Cas en Inge naar een skybar om nog even luxe te eten. Floor en ik zijn beetje gaan rondlopen op ons gemakske en samen gegeten. Daarna nog ergens wat gedronken en toen ging Floor terug naar d’r hostel, was redelijk ver van Khaosan Road af, en ik ben toen m’n bedje gaan opzoeken!

Dinsdag 6 maart. Mijn allerlaatste dagje in Bangkok, mijn allerlaatste dagje in Azië, mijn allerlaatste dagje van mijn reis. Mijn plan was om lang uit te slapen want ik hoefde pas om 12u uit te checken, maar helaas was ik om 7u al wakker haha. De poetsdametjes waren helaas niet zo stil. Toen maar op m’n gemak m’n tas gaan inpakken, gaan ontbijten, nog even gechilld op m’n kamer en daarna alvast gaan uitchecken. Ik mocht nog wel gebruik maken van het zwembad de hele dag dus daar ben ik lekker neergeploft. Rond 14u ben ik gaan douchen, omkleden en even wat gaan eten. Daarna nog even wat rondgelopen, paar biertjes gedronken en vooral gechilld. Geen zin meer om iets te gaan bekijken. Gooi me maar gewoon dat vliegtuig in nu dacht ik haha. Op zich wel relaxt dagje en kon op m’n gemakske doen maar het duurde net wat te lang.

Om 21u werd ik opgehaald en ergens na 22u was ik op het vliegveld. Super vroeg aangezien ik pas om 2u vloog maar er was geen later busje. Daar had ik dus alle tijd dus op m’n gemak ingecheckt, door de douane en daarna even wat gegeten en rondgelopen. Was groot zat. Tijd ging alsnog snel. Na 6,5u was ik op Dubai. Daar een stop van 2,5u wat ook snel ging en daarna het vliegtuig in naar Düsseldorf. Nog een kleine zeven uurtjes voordat ik daar was!

Om 13u was ik op Düsseldorf. Helaas niet zoveel geslapen de tweede vlucht maar voelde me prima. Toen naar de uitgang en stonden Pap & Mam me op te wachten met een lieve welkom thuis ballon. Fijn om ze weer te zien. En na twee minuten kwam Lot de hoek omgevlogen, die als verrassing meekwam. Wel heel erg gehoopt ze er ook bij was haha! Fijn weer samen! Liep ik in m’n korte broek en slippertjes naar buiten. Maar wel lekker even frisse lucht. Al vind ik het nu alweer vies koud hier haha! Rond 15.30u terug in het mooie Riel! Weer veilig thuis! M’n reis nu echt helemaal ten einde...

Dit was mijn laatste verslag. Wat een super reis heb ik gehad. Zoveel gezien en zo genoten van alles! Het was me alles waard en geen moment spijt van gehad! Pap, Mam & Lot bedankt voor alle steun altijd. Ook voordat ik ging en nu nog steeds!
Maar jullie ook allemaal bedankt voor alle lieve reacties steeds en alle medeleven. Fijn en super leuk om te zien dat er zoveel mensen hebben meegelezen en meegeleefd.
Als jullie verhalen in levende lijve willen horen en foto’s willen zien dan hoor ik jullie vanzelf wel. Ben altijd in voor een date haha! Het liefst niet altijd bij mij haha maar ik ben altijd in voor een borrel ergens! Tot snel!

Dikke kus, Maart

  • 08 Maart 2018 - 15:33

    Ingrid:

    Happy you’re home! Ga deze verhaaltjes wel missen hoor!
    Tot snel keertje x

  • 08 Maart 2018 - 16:01

    Stephan:

    Nou je laatste verslag, erg kort hoor ..... hahaha. Maar fijn dat je er weer bent en je ziet er geweldig poepiebruin uit ( maar dat is er na 3 keer douchen weer vanaf)

  • 08 Maart 2018 - 16:12

    Mutti:

    Nogmaals: We hebben genoten van jouw verhalen, foto's, whatsAppjes en Facetimen.... We blijven nog wel even na-praten denk ik en dan komen alle foto's nog en beleven we samen jouw mooie reis weer opnieuw! Wij zijn enorm trots op je Maart.....

  • 08 Maart 2018 - 16:21

    Buuv:

    je bent een goede schrijfster...moet je iets mee gaan doen! ik ga je verslagen missen.

  • 08 Maart 2018 - 17:04

    Jose:

    Bedankt Maartje dat je ons hebt laten meegenieten met je geweldige ervaringen. Bedankt ik ga het missen.

  • 08 Maart 2018 - 17:33

    Yvonne :

    Hoi Maartje,ja,nu ècht je laatste blog............! Ik kan me indenken dat de laatste dagen niet echt snel gingen,dan wil je gewoon naar huis!Fijn dat opa en ik je al gezien hebben,je ziet er zo goed uit! Ook alvast wat verhaaltjes gehoord maar er komen er zeker nog meer!
    Liefs van ons 2tjes.

  • 08 Maart 2018 - 18:06

    Susan:

    Welkom home,
    Na wat relaxte laatste uurtjes van je avontuur nu weer heerlijk op nederlandse bodem!
    Wat een mooie reis heb jij gehad!
    Nu lekker genieten van je familie en vrienden.....
    Tot snel

  • 08 Maart 2018 - 19:24

    Tante Daan:

    En zo is jouw mooie reis tot een (goed) einde gekomen. Jij hebt erg genoten en wij ook van jouw verslagen. Ik ben het helemaal met je buuv eens, je moet iets gaan doen met je schrijftalent! Welkom thuis en bedankt voor je mooie verhalen. Liefs xxxx

  • 08 Maart 2018 - 21:21

    Heidi:

    Fijn dat je weer veilig geland bent op het nest, haha.negen vertrekken wij naar Jamaica, maar ik hoor en zie je over een paar weken., tot dat. Get heidi

  • 09 Maart 2018 - 20:53

    Lucie:

    Bedankt Maartje voor alle mooie verslagen. Ik heb ervan genoten. We konden overal een beetje van mee genieten. Nu weer lekker op Nederlandse bodem. Ook weer fijn. Je hebt er iets moois van gemaakt. Tot snel.

  • 10 Maart 2018 - 13:12

    Ted:

    Leuk maart, mooi einde :-) X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Maartje

Hoii lieve vrienden en familie, Via deze pagina zal ik jullie op de hoogte houden van mijn reis door Azië! Liefs Maartje

Actief sinds 29 Nov. 2017
Verslag gelezen: 1993
Totaal aantal bezoekers 11310

Voorgaande reizen:

06 December 2017 - 07 Maart 2018

Thailand, Laos, Cambodja & Vietnam

Landen bezocht: